Nöralterapiye Bütünleştirici Bir Yaklaşım

Optimal sağlığın oluşması için sinirlerin serbestçe akması gerekir. Otonom sinir sistemi, kalp atış hızı, sindirim, terleme, nefes alma, kan akışı gibi tüm vücut fonksiyonlarını ve bilinçli yönlendirmeniz olmadan gerçekleşen hemen hemen her şeyi bilinçsizce kontrol eder.

Nöral terapi, sağlığın önündeki diğer birçok engeli ele alabilen entegre bir tedavi programının yalnızca bir parçasıdır. Bir bileşen çözülürken, daha derindeki katmanları ortaya çıktıkça ele almak önemlidir.

Belirtilerinize ve tedaviye verdiğiniz cevaba bağlı olarak, tek veya çoklu nöral terapi enjeksiyon tedavisine ihtiyacınız olabilir. Sıklıkla, spinal düzeltmeler, akupunktur veya detoksifikasyon gibi sınırlı başarıya sahip terapiler, sinir sistemi rahatsızlık alanları temizlendikten sonra veya aynı zamanda uygulandığında daha etkili olabilir. Naturopatik yaklaşım, vücudu bir bütün olarak tedavi etmek ve iyileşme yanıtını optimize etmek için tüm sistemleri entegre etmektir.

Kişisel Naturopatik Doktor nöral terapi tedavi planının bir yardımcı bileşeni olabilir olmadığını değerlendirmek için test tamamlayabilir. Bu testler şunları içerebilir:

• Uygulamalı Kinesiyoloji
  • Sinir Ekspresi
  • İyomeridyen Testi

Sinir ganglionları, tetik noktaları, akupunktur noktaları ve/veya yara izlerine nöral terapi enjeksiyonları yapılır. Enjeksiyon yerleri, travma ve ameliyat geçmişiniz, semptomların yeri, otonomik kalıplar veya Uygulamalı Kinesiyoloji yöntemleri ile belirlenir.

Nöral Terapinin Sağlığa Faydaları

Sinir sistemini yeniden başlatmak, onu daha dinamik bir işleyiş durumuna geri getirebilir, gerektiğinde strese uygun şekilde tepki verebilir ve stres geçtikten sonra bir gevşeme durumuna geri dönebilir. Bu restorasyon, ağrı sinyallerinin azalmasına, hareket açıklığının artmasına, sindirimin iyileşmesine ve sağlıklı bir metabolizmaya yol açabilir.